Procedury uzgodnione

Dlaczego warto wybrać usługę uzgodnionych procedur? Gdyż jest swoistym przeglądem wybranych informacji, oferującym:

  1. Możliwość szybkiego zbadania konkretnych informacji finansowych bądź wybranego obszaru działania firmy – bez konieczności prowadzenia pełnego audytu lub całościowego przeglądu.
  2. Najlepszą drogę do sprawdzenia firmy – pozwala zidentyfikować i oszacować w różnych obszarach ryzyko związane z prowadzeniem działalności.
  3. Informacje pomocne w procesie przygotowania przedsiębiorstwa do sprzedaży.
  4. Możliwość sprawdzenia stopnia wdrożenia rekomendacji właścicielskich lub wprowadzonych w firmie korekt lub ulepszeń, np. wynikających z zaleceń badania audytorskiego.
  5. Ocena poprawności przygotowanych bądź wdrażanych w firmie procedur.
  6. Sprawdzenie najważniejszych obszarów ewidencyjnych przedsiębiorstwa.
  7. Prześwietlenie procedur kontroli wewnętrznej (windykacja, zapasy, wydatki o znaczących wysokościach).
  8. Podniesienie wiarygodności i zaufania otoczenia rynkowego wobec informacji prezentowanych przez firmę

Na czym polega ta usługa ?

  1. Klient i współpracujący z nami biegły rewident uzgadniają zasady oceny i analizy wybranych informacji bądź konkretnego elementu organizacji firmy.
  2. W zależności od badanego obszaru biegły oraz jego współpracownicy analizują dokumenty, przeprowadzają rozmowy z pracownikami i obserwację istotnych czynności lub składników majątku, a także wszelkie inne czynności niezbędne do wykonania usługi.
  3. Prace odbywają się w sposób i w czasie uzgodnionym z zamawiającym usługę.
  4. Usługa kończy się przekazaniem raportu zawierającego dokładny opis wykonanych czynności.
  5. Szczegółowy zakres raportu jest uzgadniany każdorazowo w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta.
  6. Raport może zawierać szczegółową analizę ryzyka związanego z badanym obszarem, korekty do wprowadzenia, rekomendacje biegłego rewidenta dotyczące proponowanych usprawnień i ulepszeń.

Dla kogo są uzgodnione procedury ?

  1. Dla każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości.
  2. W wymiarze wewnętrznym dla właścicieli i zarządów firm.
  3. Dla banków i instytucji finansowych wymagających rzetelnej informacji o firmie lub jej wskazanym obszarze.
  4. Wiarygodna informacja dla kontrahentów o kondycji firmy albo funkcjonowaniu jej wybranych obszarów.
  5. Dla zainteresowanych zakupem czy sprzedażą przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części albo istotnych aktywów.